Time of my life

PicMonkey Collage2

Dit gaat een geweldige zomer worden, ik voel het nu al! Ik ga maar liefst 3x op vakantie en heb al 2 hele leuke festivals op de planning staan! Waaronder Dance 4 Liberation en Bevrijdingsfestival Zwolle! (Wie zie ik daar? Meld je! Haha)
Anyway, ik heb daar zooooo zin aan!

Afbeelding
Met de leukste vakantie groep ever! Onder andere met Martine van Fashion Stuff Stories en Iris van Streets of Netherlands. Allebei het followen waard! ❤

Ik kan serieus echt niet wachten om mijn blote benen weer te showen en uren in de zon liggen braden in de hoop dat ik ooit een keer bruin word in plaats van verbrand. Gezellige BBQ’s en heerlijke avondjes uit met vrienden. Geen gezeur meer van school. SOUNDS GREAT, RIGHT?

Afbeelding

Dit is een foto van het festival waar ik maandag heen ga, damn dat ziet er goed uit.^^ Ook ga ik nog even langs Bevrijdingsfestival omdat deze twee festivals vlak bij elkaar zijn.

Hoe gaat jouw zomer eruit zien?

Liefs, José.

6 gedachtes over “Time of my life

Geef een reactie

