Fashion Fun Tag

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten als je mij al een tijdje volgt, dat ik behalve dol op beauty, ook gek op fashion ben! Zoals je al eerder kon lezen wil ik graag iets met fashion design doen. Op de blog van Elvira kwam ik een hele leuke tag tegen die echt bij mij past. Natuurlijk kon ik het niet laten om deze tag over te nemen, so let’s get started!

Wat betekend fashion voor jou?
Veel! Ik ben er heel veel mee bezig en ik vind het leuk om nieuwe combinaties te maken. Daarnaast is het een manier om jezelf te uiten.

Afbeelding

Hoe beschrijf je je kledingstijl?
Hm moeilijk, want zoals jullie misschien wel weten houd ik van een beetje aparte dingen. Niet zo apart dat je het nergens kunt kopen hoor, maar ik draag graag dingen waar niet veel mensen mee lopen. Ik heb een lichtelijke obsessie met truien en sweaters. En ohja kraagjes, kraagjes ik ben dol op kraagjes! Vooral van die bloesjes waar je dan de knoopjes tot bovenin dicht doet, awesome!

Wat is je favoriete modestad?
Ze zeggen dat Parijs dé mode stad is, maar zelf ben ik er nog nooit geweest. Zelf winkel ik graag in Amsterdam omdat er mensen in allerlei verschillende kledingstijlen rond lopen. Ik hou van mensen kijken, inspiratie op doen.

Afbeelding

Bij welke winkels slaag je altijd?
Primark. Er is nog geen enkele keer geweest dat ik met lege handen de Primark uit liep. Verder slaag ik ook altijd wel goed bij de Zara, Berschka en de H&M.

Welke fashionitems koop je het liefst?
Bloesjes. Ik draag die dingen echt super veel.

Welke winkel bezoek je graag, maar waar slaag je niet snel?
The Sting. Deze winkel heeft zulke geweldige kleding! Vroeger toen mijn moeder nog alles voor mij betaalde kwam en slaagde ik hier regelmatig. Nu ik aan het lot van mijn kleed geld ben over gelaten geef ik het geld liever uit aan wat goedkopere kleding. Maar nogmaals: ik blijf deze winkel geweldig vinden.

Afbeelding

Hoeveel geef je uit aan kleding?
Ik heb dus per maand een vast bedrag om te besteden, maar de ene maand koop ik niks en de andere maand juist weer heel veel. Ik kan dus moeilijk een bedrag schatten.

Heb je een item in je kast dat je nog nooit hebt gedragen?
Jaaaa, 2 croptops die ik deze week heb gekocht! Helaas is het weer er nog niet goed genoeg voor geweest.

Heb je een fashiongeheim?
Nee haha, ik heb geen fashiongeheim.

Afbeelding

Mijn kast hangt vol met..
Truien en bloesjes!

Wat is je meest comfortabele outfit?
Mijn neon gele vest die in deze shoplog te zien is, gecombineerd met mijn joggingbroek van de Zara.

Afbeelding

 Iedereen mag deze tag overnemen! Vermeld het dan wel even in de comments, dan kan ik jouw antwoorden ook lezen! (:

Liefs, José.

5 gedachtes over “Fashion Fun Tag

Geef een reactie

