Confessions of a trein reiziger

Hey allemaal!

Even een kleine update vanuit de trein: vandaag ging ik gezellig een dagje winkelen in Groningen met mijn tante, oma, broertje en zusje. Ik ben onder andere bij Beau make-up geweest en daar verkochten ze Sleek! Dingen uit dat schap pakken en swatchen voelt gewoon zoveel beter dan bestellen op internet! God damn! Natuurlijk kon ik mezelf niet inhouden en moest weer wat kopen. Sleek Rose Gold en het Storm palette waren de slachtoffers van vandaag.

imageSnelle foto gemaakt met mijn telefoon terwijl ik de winkel uitliep.

Maar damn guys, ik ben zo bang voor de conducteur! Nee ik ben niet aan het zwart rijden, I’m not that badass. Maar mijn broertje, zusje en ik hebben dus een treinkaartje met groepskorting met zijn drieën, terwijl die pas geldig is voor minimaal 4 personen! (Toch wel een beetje badass, haha.) Dit is zoveel goedkoper voor ons omdat reizen met de trein, heen en terug allebei 1,5 uur lang, simpel weg gewoon te duur is. Anyway, als we gecontroleerd worden zijn we dus de sjaak. Hiervoor hebben we dus de volgende grandioze smoesjes bedacht voor “stel dat” we gecontroleerd worden:

– “ehm, I don’t speak dutch…..”
– Hij hoort ook bij ons! *wijst een random man aan*
– Mijn zusje die ook mee ging die werd plotseling ziek en is de terug weg bij oma gebleven.
– Een vriendin van ons stapt op van een ander station.
– Een vriend van ons heeft helaas net de trein gemist dus komt een trein later.

De heenweg werden we gelukkig ook niet gecontroleerd dus hopelijk moet dit goedkomen!

Welke smoes zouden jullie gebruiken? Ik ben echt benieuwd!

Liefs, José.

5 gedachtes over “Confessions of a trein reiziger

Geef een reactie

