EcoTools kwasten

DA heeft een leuke actie: de EcoTools starters set is tijdelijk in de aanbieding voor maar €9,99 in plaats van €19,99. Ik had al veel goede verhalen over deze kwasten gehoord dus hier was ik ook erg benieuwd naar!

Afbeelding

De set komt met 5 kwasten inclusief een bonus kwastje, dus bij elkaar 6 kwasten. Een concealer kwastje, eyeliner kwastje, blush kwast, wenkbrauw kammetje, een oogschaduw kwastje en een lip penceeltje. De kwasten zijn gemaakt van bamboe en gerecyclede materialen. Een mooi concept vind ik dit.

EcoTools zelf over deze kwasten:
“Our brush set makes it easy to create your favorite makeup looks. Start your look by using the concealer brush to hide any imperfections. Swipe the blush brush for a flwaless application of your perfect cheek color. Highlight your eyes instantyly with our eye shading brush before adding definition with the angled eyeliner brush. Finish it all off with the lash & brow groomer to tame your lashes and brows for a complete everyday look. Includes bonus detailer brush, perfect for lining & shading lips and eyes.

Afbeelding

Blush brush: Een mooie grote kwast om blush aan te brengen, en hij is lekker zacht. Ik ben fan!

Concealer brush: Hier was ik vooral erg benieuwd naar. Dit vind ik een erg fijn kwastje om je concealer aan te brengen, het geeft een soort airbrush effect.

Eyeshadow brush: Een kwastje met lekker zachte haren, maar erg fijn vind ik hem niet. Hij werkt wel goed hoor, maar ik gebruik liever mijn oogschaduw kwast van Essence.

Angled eyeliner brush: Persoonlijk vind ik dit kwastje iets te dik om eyeliner mee te zetten, maar hij werkt wel heel fijn voor oogschaduw onder je oog aanbrengen.

Detailer lip brush: Een prima kwastje.

Lash & brow groomer: Deze is niet super bijzonder, ik vind hem net zo goed als mijn andere wenkbrauw kammetjes.

Afbeelding

De kwasten werken erg fijn en ik ben tevreden. Wist je trouwens dat EcoTools onder hetzelfde bedrijf valt als Real Techniques? Ik vind de kwasten persoonlijk spotgoedkoop, voor zoveel kwalitatief goede kwasten. Deze starters set is nog tot en met 11 mei in de aanbieding!

Heb jij al ervaring met EcoTools?

Liefs, José.

7 gedachtes over “EcoTools kwasten

Geef een reactie

