Choose #1

Misschien ken je de tag “this or that” wel. Een populaire tag die een tijdje geleden door bloggerland rond ging. Ik heb deze tag nooit gedaan, maar zo heb ik wel mijn eigen versie van gemaakt. let me introduce you, choose! In deze serie laat ik jullie zien wat ik nou fijner vind werken aan de hand van een aantal producten, so let’s get started!

Afbeelding

Als eerste de keus uit twee oogschaduw basissen: een creamy substantie van de I love stage eyeshadow base van Essence of een vaste substantie, het NYC jumbo pencil in de kleur Milk. Persoonlijk vind ik het jumbo pencil fijner werken omdat het niet eerst hoeft in te trekken en je oogschaduw er veel feller van wordt.

Afbeelding

Zo’n potje waar je je nagel in steekt en dan de nagellak weg is, daar was ik een half jaar geleden nog super enthousiast over! Nu echter niet meer, want ik merkte dat die potjes super snel leeg raakten en ik toch weer elke keer naar de ‘gewone’ nagellak remover grijp.

Afbeelding

Als laatste de keus uit een foundation kwast of de dupe van Beauty Blender. Ik vond eerst zo’n sponsje maar raar en gebruikte nog steeds braaf de kwast, maar nu moet ik toch echt eerlijk bekennen dat ik dagelijks de beauty blender gebruik!

Wat zouden jullie kiezen? Let me know!

Vinden jullie dit soort artikelen leuk? Ik hoor het graag want dan ga ik er mee door! (:

Liefs, José.

7 gedachtes over “Choose #1

Geef een reactie

