Outfit: Daisy’s

Hoi allemaal!

Ik kan weer melden dat ik vakantie heb! Sinds gisteren eigenlijk al, maar toen moest ik nog een aantal dingen doen, waaronder stage bij het Hoftheater (super leuk!). Vandaag heb ik wat simpele outfit foto’s van afgelopen zondag voor jullie. Jeetje wat was het toen lekker weer, en vanmiddag beloofd het weer zo lekker te worden! YESH.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

 

Ik heb serieus de hele zondag buiten in de zon gezeten, en ben niks bruiner geworden. Wel ben natuurlijk weer verbrand op mijn schouders. Dit was te verwachten, perks of being a ginger. *zucht*

Alle items op een rijtje:

Hemdje met daisy print – Primark, €5,-
Jeans – H&M Divided, €24,95
Zonnebril – New Yorker, €9,95
Schoenen – Vans, €69,95
Oorbellen – HEMA, €4,95

Nu ga ik lekker weer genieten van het zonnetje en wat vooruit bloggen, wat zijn jullie aan het doen?

Liefs, José.

4 gedachtes over “Outfit: Daisy’s

Geef een reactie

