New sunnies

Hi loves!

Omdat het bijna pasen is heb ik een paar dagen vrij van school, heerlijk. Vanochtend ben ik even naar Apeldoorn geweest met mijn moeder, broertje en zusje. Het liefst ging ik natuurlijk naar Amsterdam want daar werd vandaag de Forever 21 geopend, yay! Ondanks dat ik er nog nooit geweest ben, lijkt me die winkel zo niceeee. Maar hey, winkelen in Apeldoorn is ook leuk. Ik heb niet veel dingen gekocht, maar wel een zonnebril die ik graag met jullie deel!

Afbeelding

Aanschouw mijn nieuwe liefde. Deze badboy doet me een beetje aan vintage denken. Alleen maar liefde. De zonnebril heeft een beetje een panterprintje. Waar ik normaal eigenlijk helemaal niet van hou, maar nu eigenlijk toch wel er leuk in verwerkt vind.

Afbeelding

Herkennen jullie dit ook?! Met een bruine zonnebril op is de wereld zoveel mooier! Alles ziet er dan ineens veel fleuriger en zonniger uit. Eigenlijk wou ik ook nog zo’n rond “hippie” brilletje voor de zomer, maar die kon ik helaas nog nergens vinden.

Afbeelding

Deze zonnebril heb ik gekocht bij de New Yorker en kostte ongeveer  €10.

Alvast fijne pasen iedereen!

Liefs, José.

6 gedachtes over “New sunnies

Geef een reactie

