FOTD | Facelook campagne

 

Afbeelding

Hi loves!

Demak’Up heeft mij gevraagd om mee te werken aan het vervolg van hun campagne genaamd ‘Facelooks’. Dit leek mij heel erg leuk! Je kon kiezen uit veel verschillende facelooks: sunkissed, extreme smokey eyes, blue eyes of two toner. Ik vind het erg leuk om te spelen met make up, so I decided te kiezen voor de smokey eyes! Wel in het bruin trouwens, zwart vond ik iets te hard voor vandaag.

Afbeelding

Afbeelding

Ik besloot om te werken met plakband, zodat ik een strakke ooglook kon maken. Dit heb ik jullie al eens eerder laten zien in mijn tutorial over contouren. Verder heb ik wat gehighlight, een roze blush op gedaan om het toch weer wat ‘lieflijker’ te maken en alleen een lippenbalsem op mijn lippen gesmeerd.

Demak’up komt in juni met de nieuwe Expert lijn! Hiervoor mocht ik een aantal producten alvast testen.

Afbeelding

Afbeelding

Met de bovenstaande producten, de Demak’up Expert oogmake-up reiniger en de Demak’up Expert reinigingsdoekjes, heb ik de helft van mijn gezicht weer schoon gemaakt.

Afbeelding
Links zonder make-up, rechts met make-up.

Wauw, ik ben echt verbaasd. Dit is de eerste keer dat ik producten van Demak’Up gebruik, alhoewel ik er al wel veel goeds over gehoord had. Even serieus, ik heb nog nooit zo’n goede make-up remover gebruikt! Alles ging er in 1 keer heel goed af. Ik ben echt zwaar onder de indruk.  Deze producten zullen te koop zijn vanaf 1 juni.

Hebben jullie al ervaring met Demak’up?

Liefs, José.

SAM_30861

14 gedachtes over “FOTD | Facelook campagne

  1. Echt een mooie look, leuk dat ze je gevraagd hebben en ik ga zeker eens een product kopen van Demake-up (ik heb echt nog nooit wat gekocht van het merk) en als je zegt dat je make-up er in én keer afgaat is het zeker het proberen waard 🙂

Geef een reactie

