Hoesje van mobielbereikbaar.nl

Eindelijk weer een blogpost! Mijn toetsweek is eindelijk weer helemaal voorbij, en dat betekend dat ik weer meer tijd heb voor bloggen!

Vandaag heb ik weer een review voor jullie: een flipcase van MobielBereikbaar.nl!
MobielBereikbaar is een leuke site waar ze allerlei hoesjes en accesoires verkopen, voor veel verschillende telefoons.

Voor dit artikel review ik een flipcase van het merk Bright, zelf heb ik de Samsung Galaxy Core.

Afbeelding

Het hoesje is lekker vel barbie roze (hou ik van) en heeft een soort van slangen print textuur, wat een leuk effect geeft. Dit is echt een meiden hoesje.

Afbeelding

Ik vind een flipcase super handig! Mijn telefoon wordt er goed door beschermd aan alle kanten, en er is zelfs nog ruimte voor bijvoorbeeld je ID kaart of pinpas. Hierdoor heb je eigenlijk geen tas meer nodig voor als je even snel de deur uit moet. Door een magneet sluit het hoesje goed. Al met al: ik ben erg tevreden met dit hoesje.

Afbeelding

De prijs van het hoesje is €16,95 en hij is ook nog verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ook nice om te weten is dat de verzending heel snel is! Op een werkdag geldt: voor 22.30 besteld, de dag erna nog in huis! Het hoesje komt netjes verpakt aan in een stevig doosje.

Ik raad jullie deze webshop zeker aan als je nog opzoek bent naar een leuk hoesje of andere accesoires, zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S5 accessoires.

Klik hier om naar de webshop te gaan!

Gebruiken jullie een telefoon hoesje?

Liefs, José.

2 gedachtes over “Hoesje van mobielbereikbaar.nl

Geef een reactie

