Mijn Tumblr

Afbeelding

Jaaaa, ook ik heb Tumblr! *klik*

Vandaag deel ik een paar van mijn favoriete plaatjes van Tumblr! Sommige zijn serieus zó herkenbaar! Andere foto’s vind ik juist heel inspiratie vol. Of en het nou kleding/make up is, of de Big Apple. Het maak allemaal niet uit Mijn Tumblr (lovelaugh-andparty.tumblr.com) is daarom ook een chaotisch zooitje en lekker veelzijdig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als ik zo door mijn archief blader, weet ik nog precies waarom ik bepaalde dingen reblogde en hoe ik me toen voelde! Grappig om te zien! Ik doe al aan Tumblr sinds november 2011, dus het archief is best wel lang. Zo leuk om terug te zien!

Hebben jullie Tumblr? Zo ja, wat is jouw Tumblr? Misschien dat ik je dan ga volgen!

Liefs, José.

4 gedachtes over “Mijn Tumblr

Geef een reactie

