Mijn favoriete beauty producten – maart 2014

Hoi allemaal!

Het leek mij leuk om een keer te laten zien wat nou precies mijn favoriete producten zijn. Een aantal producten hebben jullie misschien al vaker voorbij zien komen op mijn site, maar een aantal ook nog niet.

Afbeelding

De producten staan in een organizer van Make Up Your Stash. Een leuke webshop met een groot assortiment aan organizers voor je make up. Ik vind doorzichtige organizers echt zo leuk! Ik kan uren rond kijken op internet naar foto’s van andermans stash met een doorzichtige organizer. Met een organizer kijkt je stash ook al snel een stuk netter.

Afbeelding

Ik draag niet altijd foundation, maar als ik het draag is het de L’oréal True Match foundation in de kleur rosebeige.

Afbeelding

Mijn geliefde Sleek Showtoppers palette is zeker een favoriet!

Afbeelding

De Maybelline The Falsies mascara is mijn favoriet, die ik voor de helft van de originele prijs scoorde bij de Big Bazar!

Afbeelding

Op aanraden van veel blogs heb ik ook de Essence All About Matt translucent poeder gekocht, en ik heb zelfs al de pan geraakt!

Afbeelding

Mijn favoriete lipgloss is toch wel de Glossylips van Pupa in de kleur Sunset Orange.

Afbeelding

Een ander product waar ik al de pan heb geraakt en een favoriet is deze concealer van YTC. Helaas heb ik geen idee waar hij te koop is want ik heb hem ooit een keer gekregen.

Afbeelding

Dit wel bekende Jumbo Eye Pencil van NYX heb ik nog niet zo lang, maar toch hij werkt zo goed als oogschaduw basis! Absoluut een nieuwe favoriet.

Afbeelding

En last but not least: de Maybelline Baby Lips in de smaak Mint Fresh. I like!

Afbeelding

Conclusie: ik vind deze organizer van make-up-your-stash.nl super handig! Hierdoor heb ik al mijn favoriete producten netjes bij elkaar, en hoef ik niet meer elke ochtend alle make upjes bij elkaar te sprokkelen. Deze organizer kost €14,95.

Wat vinden jullie van organizers? En wat is jullie favoriete beauty product?

Liefs, José.

8 gedachtes over “Mijn favoriete beauty producten – maart 2014

Geef een reactie

