Video tutorial: doorzichtige clutch!

Hey allemaal!

Eindelijk heb ik er een! Op We heart it en Tumblr kwam ik talloze keren een transparante clutch tegen. Dit vind ik zo vet, dus waarom zou ik het dan niet zelf maken?
Ik ben dit weekend weer eens lekker creatief geweest, en besloot dit te filmen. In het Engels, jawel. Een hele uitdaging, maar zo kunnen meer mensen de uitleg volgen.

Dit is wat ik allemaal heb gebruikt:

– Transparant tafelzeil
– Schaar
– Stanley mes
– Plakband
– Pen
– Papier
– Liniaal/waterpas

SAM_2954

 

Wat vinden jullie ervan? Gaan jullie er ook 1 maken?

Oh en ik zou het trouwens erg leuk vinden als je ook even abonneerd op mijn youtube kanaal (xjosehendriks) ! (:

Liefs, José.

7 gedachtes over “Video tutorial: doorzichtige clutch!

  1. Cool dat je het gewoon zelf maakt. Heb je mooi gedaan! Zelf vind ik transparante clutches altijd vervelend omdat ik niet wil dat iedereen ziet wat ik allemaal in mijn tasje meesjouw haha. Maar misschien is het juist wel goed, zodat je bewust niet meer alles meeneemt;)

Geef een reactie

