Essie Lilacism

Zaterdag heb ik alweer mijn derde lakje aan mijn Essie collectie toegevoegd. Essie heeft nu echt wel mijn hart veroverd want je nagels blijven zo lang mooi zonder te chippen! Anyway, dit nieuwe schatje heet Lilacism. Een mooi pastel paars kleurtje, perfect voor de lente.

Afbeelding

Afbeelding

Het lakje lakt bij de eerste laag wel wat streperig, maar bij de tweede laag aanbrengen kwam dat weer helemaal goed.

Afbeelding

Op de foto draag ik twee laagjes en hij dekt perfect. Luuuuuv it!

Welke kleur vinden jullie perfect voor de lente?

Liefs, José.

16 gedachtes over “Essie Lilacism

Geef een reactie

