Primark Spring / Summer collection 2014

Afgelopen week was het al heerlijk weer, dus ik raakte al helemaal in de “summer vibe”. Nu ik de nieuwe collectie van Primark onder ogen te zien kreeg, kreeg ik alleen maar meer zin in de zomer! Heeeerlijk een aantal weken zonder school, zonder enige verplichtingen, lekker buiten in het zonnetje, te liggen in mijn hangmat. Ik zie het al helemaal voor me. Nu kan ik jullie deze eyecandy niet onthouden natuurlijk, enjoy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een lust voor het oog, dat wel. Alhoewel sommige items toch niet helemaal mijn ding zijn. Ik vind het echt leuk dat de aztec print er deze zomer weer bij is!

Wat vinden jullie van deze collectie?

Liefs, José.

2 gedachtes over “Primark Spring / Summer collection 2014

Geef een reactie

