José de mode ontwerpster

Ik denk dat ik er nu toch wel een beetje uit ben wat ik na mijn havo diploma wil doen. Ik twijfelde nog altijd tussen communicatie en een mode opleiding. Na vandaag weet ik het toch bijna zeker. Ik deed mee aan een workshop Fashion Design aan de hogeschool van de kunsten genaamd ArtEZ.

Afbeelding

Als klein meisje (ik vind het stom om te zeggen ‘toen ik klein was’, want, nu ben ik niks groter) riep ik altijd al dat ik later “mode ontwerpster” ging worden. Zie hier een paar van mijn prachtige *ahum* creaties toen.

AfbeeldingAfbeelding

Echt beeldig zoals je wel kunt zien.

Vandaag mocht ik dus een les mee doen op ArtEZ, en moest 1,5 bij 1,5  transparant tafel zeil mee nemen. Hiermee gingen we een soort van “figuren” maken op de poppen.

Afbeelding

Afbeelding

De les was erg leuk en leerzaam en ging veeeeel te snel voorbij. Ook kreeg ik nog een aantal leuke complimentjes over hoe ik te werk ging en mijn creativiteit! (:

Kortom: ik hoop over 2 jaar in Arnhem te mogen rondlopen op ArtEZ. (en daar natuurlijk ook mijn eigen appartementje te hebben, hihi.)

Liefs, José.

9 gedachtes over “José de mode ontwerpster

  1. Heel erg fijn stukje!
    Ik wilde vroeger ook altijd modeontwerpster worden, maar aangezien ik niet genoeg creativiteit daarvoor heb zou dat niks worden.
    Ik wens je vast veel succes met je opleiding!

  2. Ik wou vroeger ook heel graag mode ontwerpster worden. Nu nog altijd wel een beetje, maar ik heb niet zo veel creativiteit en ik kan ook niet goed tekenen dus eigenlijk is het niets voor mij. Ik vind het wel leuk dat je deze opleiding gaat volgen!

  3. Hi lieve José, het feit dat de les veeeel te snel voorbij was lijkt me een goed teken. Wie weet ontwerp je op een dag nog iets leuks voor mij 😗? Jij komt er wel, hartstikke leuk! Groetjes, Lian (“tante” vind ik zo stom om te zeggen, want “klein” ben jij niet meer ;))

  4. Mode is echt heel leuk, ik verbaas me steeds weer over alle dingen die ik leer. Ik doe Fashion & Design op het rijnijssel in Arnhem en ik vind het nog steeds geweldig! Al je creativiteit kan je er in kwijt en niks is te gek of raar eigenlijk. 🙂

Geef een reactie

