Tomorrow’s outfit inspiration

Hi loves!

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om misschien wat leuke ideetjes te geven voor outfits. Jeetje wat is het lekker weer! Ik heb echt gewoon de nijging om mijn zonnebril weer op te zetten, haha.

Deze outfit die ik nu heb samengesteld is bijna helemaal van Primark! Dat herrinert me aan iets, haha. Ik ben afgelopen maandag niet naar 1, maar naar 2 verschillende Primarks geweest! In eerste instantie waren we onderweg naar Zaandam. Eenmaal in de trein konden we Primark Almere zien vanaf het station en dus besloten we op de terug weg ook daar nog een kijkje te nemen voor sluitingstijd. Lekker rustig! Dus is iemand nog geïnteresseerd in een shoplog? 

 Afbeelding

Het shortje en de witte blouse waren allebei €15.

Afbeelding

Deze pastel kleurige statement ketting, wederom weer van Primark en kostte €8. Pastel kleuren zul je weer veel zien deze lente en zomer!

Afbeelding

Deze ring kocht ik echt al zo’n 2 jaar geleden bij de Six. Ik gok dat hij iets van 5 euro was, maar dat weet ik niet meer zeker.

Afbeelding

Essie Trophy Wife vind ik wel een erg mooi lakje die bij deze outfit past. In Nederland kost Essie rond de 10 euro maar ik kocht het lakje echter in Duitsland voor veel minder.

Afbeelding

Bron

Uiteraard draag ik nog een panty onder het shortje, anders zou het een beetje te koud zijn nog. Ik houd echt van panty’s onder shorts! Ik denk dat ik bij deze outfit lage witte All Stars zou dragen. Maar die moet ik nog kopen, haha.

Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben!

Liefs, José.

28 gedachtes over “Tomorrow’s outfit inspiration

  1. Hee,
    Ik heb je blog genomineerd voor het liebster award!
    Dit heb ik gedaan omdat ik je blog erg leuk vind!
    Bekijk mijn blogpost over dit award om te zien wat je mag/moet/kunt doen.
    Ik hoop dat je meedoet en dit award doorgeeft .
    x Margriet (afashionkiss.wordpress.com)

Geef een reactie

