Essence xxxl longlasting lipgloss + Revlon Colorburst lipgloss

Ik weet niet wat mijn gisteren bezielde, haha. Ik draag niet vaak lipgloss, laat staan dat ik het dan koop. Maar toch trokken twee beauty’s mij gisteren de aandacht.

Afbeelding

Ik heb het over een cheap ass lipgloss, uit de nieuwe collectie van Essence genaamd Velvet Rose en een wat duurdere lipgloss van Revlon genaamd Rosegold Or Rose. Beide glossjes vind ik erg fijn en mooi, dus ik wil ze graag met jullie delen! (:

Afbeelding
Links Velvet rose en rechts Rosegold or rose.

Essence XXXL longlasting lipgloss 05 Velvet Rose.

Afbeelding

Afbeelding

Zoals de naam van deze lipgloss al zegt: velvet. Deze lipgloss droogt mat op en voelt heerlijk zacht fluweel achtig aan op je lippen. I love it! Ik heb het glossje op de gok meegenomen, maar ik heb er zeker geen spijt van.

Revlon Colorburst lipgloss 026 Rosegold or Rose.

Afbeelding

Afbeelding

Deze lipgloss geeft niet super veel pigment af op je lippen. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg want ik vind deze finish ook erg mooi! Het is wat natuurlijker.

Dragen jullie veel lipgloss?

Liefs, José. ♥

8 gedachtes over “Essence xxxl longlasting lipgloss + Revlon Colorburst lipgloss

Geef een reactie

