OOTD | 22 februari

Afbeelding

Afbeelding

Alle items op een rijtje:

Panty – Primark, €3,-
Skater skirt – Berschka, €15,-
Wit vestje – Vila, €40,-
Zwart basic hemdje – ONLY, €9,95
Schoenen – Marco Tozzi, €59,95

Hi loves!

Dit is mijn outfit van vandaag. Ik draag het rokje eigenlijk niet zo vaak als dat ik van plan was toen ik hem kocht, maar het blijft natuurlijk zonde om hem in je kast te laten liggen. Terwijl je er zoveel kanten mee op kan..
Verder draag ik nog mijn geliefde Marco Tozzi enkel laarsjes.

Dit is de eerste dag van mijn zuurverdiende vakantie en ik heb veel leuke dingen op de planning staan! Vandaag is echt zo’n “niets-doen-dagje”. Wat eigenlijk helemaal niet zo is want ik heb al super veel gedaan vandaag. Maar zo voelt het.
Ik ben de stad nog even in geweest met mijn moeder en zusje en heb weer een aantal leuke spulletjes gekocht. Zo meteen komt er visite, en vanavond loop ik stage bij het Hoftheater! Super leuk vind ik het daar, iedereen is erg behulpzaam. Zo zie je maar weer, toch een productief dagje, maar het voelt alsof ik de hele dag niks gedaan heb.

Hoe is jullie dag?

Liefs José. ♥

Afbeelding

5 gedachtes over “OOTD | 22 februari

Geef een reactie

