Revlon lip butter

Een lipstick die tegelijkertijd je lippen hydrateerd en verzorgt, en ook nog eens super goed gepigmenteerd is? Yes please! De Revlon Colorburst lip butters zijn dat. De lip butters zijn al lange tijd erg populair in Amerika en Engeland, maar in Nederland zie je ze bijna niet in de schappen liggen. Totdat ik een tijdje geleden de lip butters spotte bij de Big Bazar! Wat een heilige winkel is dat toch. Ook nog is voor minder dan de helft van de originele prijs. Ja, ik kon deze lipstick/lip butter/lippenbalsem, whatever you will call it, echt niet weerstaan.

Afbeelding

Ik vind de verpakking ook erg mooi! Het doet me echt aan een luxe product denken. Ik heb de kleur 090 Sweet Tart. Een mooi lief roze kleurtje. Normaal draag ik niet graag roze op mijn lippen, maar dit kleurtje vind ik stiekem toch echt heel leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Doordat ze de textuur van een lippenbalsem hebben, blijven ze helaas niet zo lang als een gewone lipstick zitten. Toch ben ik heel erg tevreden over deze lipbutter!

Hebben jullie ervaring met de lipbutters?

Liefs, José. ♥

14 gedachtes over “Revlon lip butter

Geef een reactie

