New in: pumps met studs

Net toen ik had geaccepteerd dat ik er op veel hakken als een kreupele giraffe eruit zie, kwam ik in de van Haren deze schatjes tegen! ❤

Afbeelding

Het zijn dichte pumps van 9 cm hoog met studs aan de hiel. I like! Doordat de schoen dus verder dicht is lopen deze hakken heel makkelijk. Ook waren ze afgeprijsd dus dat was mooi meegenomen! Ze kosten nu maar 30 in plaats van 40 euro.

Afbeelding

Ik heb echt al weer super veel ideetjes hoe ik deze schoenen ga combineren!

Liefs José. ♥

12 gedachtes over “New in: pumps met studs

Geef een reactie

