Moeilijk te combineren item

Iedereen kent het wel. Je hebt bijvoorbeeld zó een leuk shirtje in je kast hangen, maar je kan hem nergens mee combineren. Dus hij ligt daar maar achter in je kast te liggen. Ik heb dat ook met een broek. Ik vind hem zó leuk, maar hij is zoooo moeilijk te combineren!

Afbeelding

Dit is dan dus de broek waar ik het over heb. Een tijdje geleden gekocht bij de Coolcat, te zien in deze shoplog. ALS ik deze badboy draag, draag ik er een wit truitje op. In de broek of er over heen. Nee daar licht mijn probleem niet.

Mijn probleem echter is dat ik dus echt niet weet welke schoenen hier onder moeten! Ik draag mijn Timberlands en Vans heeel vaak, maar vind dat die dingen echt afbreuk doen aan deze broek. De broek kostte wel gewoon 40 euro dus ik vind het ook weer zo zonde om hem in mijn kast te laten liggen. ;d So I desperately need some advice!

Wat vinden jullie, welke schoenen moeten hier onder?

Liefs, José. ♥

20 gedachtes over “Moeilijk te combineren item

  1. Ja, het heeft zo’n chique vibe.. je broek, dus ik zou geneigd zijn om een mooie paar zwarte hakken erbij te pakken. Maar dat is niet altijd even comfortabel. All Stars kan bij bijna alles, de zwarte classics dan. De hoge of de lage, moet je kijken wat beter staat :). Succes in ieder geval.x

Geef een reactie

