At the moment

Op de blog van Ingeborg kwam ik een hele leuke rubriek tegen: at the moment. Het leuk me wel leuk om jullie weer een klein kijkje in mijn leven te laten zien, aangezien ik ben gestopt met de foto diary. Ik ben daar mee gestopt, omdat, ik het zelf niet meer zo leuk vond om te maken. Ik weet niet, ik vind het zelf altijd leuk om van anderen te zien! Maar om het zelf te doen… ik was er klaar mee. Voortaan dus een nieuw soort rubriek: zeg hallo tegen at the moment!

Afbeelding

Listening ♡ – Ik luister op dit moment veel het nieuwe album van Beyoncé. Echt prachtige nummers! Brennan Heart – Imaginary en Katy Perry – Dark Horse vind ik ook echt top nummers! Ik weet dat niet iedereen van dit soort muziek houd, maar I luuuuv it. Oh en de afspeellijst ‘Happy Bitch’ van Spotify vind ik ook geweldig! ❤

Watching ♡ – Ik kijk vrij weinig tv, maar ik volg op dit moment Britt en Ymke. Hun humor vind ik altijd zo leuk! Verder ben ik verslaafd allerlei series van MTV, zoals Awkward en Catfish.

Reading ♡ – Voor engels moet ik een boek lezen: the boy in the striped pyjamas. Ik heb er veel goede verhalen over gehoord. Ik ben van plan om vanavond een beginnetje te maken in het boek.

Wearing ♡ – Mijn nieuwe joggingbroek van de Zara! Ik draag hem vaak als ik thuis kom, maar ik betrapte mijzelf er vandaag gewoon op dat ik hem aan had naar school… oops.

Eating ♡ – Yoghurt koekjes en stroopwafels! Sooooo DELISH! Vooral als je dan die stroopwafel in de magnetron hebt opgewarmd en dat die stroop er dan uit komt lopen, omnomnom.

Drinking ♡ – Warme chocolade melk en heeeel veel thee. Ik ben nou eenmaal een theeleut, accepteer het, haha. Maar als ik tussen die twee zou moeten kiezen, kies ik met dit koude weer toch voor de chocolade melk.

On my mind ♡ – Te veel. Ik heb nog een hele planning aan huiswerk en voor uit werken voor vanavond. En ik heb echt grote plannen hoe ik dingen ga aan pakken. Looool. Nee geen lol eigenlijk haha.

Wat zijn jullie aan het doen?

Love, José. ♥

16 gedachtes over “At the moment

  1. Britt en Imke zijn leuk! Mooi artikel, ik vind een photodiary zelf maken ook best lastig en heb het slechts 1 x gedaan. Op dit moment ben ik Bloglovin aan het lezen en Utopia aan het terug kijken;)

Geef een reactie

