FOTD: How much is my face worth?

Hi loves!
Ik besloot een face of the day en een tag in een keer te doen. Twee vliegen in 1 klap dus. De tag is de wel bekende: hoeveel is mijn gezicht waard? tag. Ik denk dat het nog best mee zou vallen. Ik ben benieuwd!

Afbeelding

Alle producten op een rij:

 Your True Colours concealer #0202 – €9,50
L’Oréal Paris True Match foundation – €15,99
Essence All about matt! fixing compact powder – €2,99
Catrice Multi Colour blush #060 Strawberry Frappucino – €3,59
Hema wenkbrauw potlood #10 – €2
NYC liquid eyeliner #887 Black – €2,49
Dr. Pierre Ricaud mascara – €18
Maybelline New York The Falsies Black Drama mascara – €13,99
Essence long lasting eye pencil #12 I Have A Green – €1,49
Bourjois Effet 3D Max lipgloss #16 Prune Exquisite – €11

Afbeelding

Alles bij elkaar kost dit €81,04. Ik vind dit nog best mee vallen. Ik merk dat ik vooral drugstore make up gebruik, het is dan wel goedkoper en van minder kwaliteit, maar als je goed zoekt kom je vanzelf de pareltjes tegen!

Afbeelding

Op de foto’s draag ik mijn nieuwe blousje uit de Zara sale. I love it! Op het prijskaartje stond dat hij nu maar €10 kostte. Helaas kostte hij bij de kassa ineens weer €14. Beetje jammer weer Zara. Ik vond de verkopers in dit filiaal (Arnhem) niet zo geweldig en ze waren niet al te vrolijk. Dit was ik totaal niet gewend want de andere Zara’s waar ik altijd kwam is het personeel altijd hardstikke aardig!

Ik heb vandaag een ‘chill modus’ dagje en ga vanavond uit! Hoe is jullie weekend?

Hoeveel is jouw gezicht waard?

Love, José. ♥

17 gedachtes over “FOTD: How much is my face worth?

  1. Je ziet er leuk uit en het valt inderdaad nog best mee;) Toch schrik ik er altijd van als je alles zo bij elkaar optelt. Maar ook omdat je dan pas doorhebt hoeveel make-up je eigenlijk gebruikt. Altijd meer dan ik door heb haha.

Geef een reactie

