1001 Extensions review

Altijd riep ik al dat ik later als ik groter was (wat gewoon niet meer gaat gebeuren aangezien ik al 3 jaar 1.66 ben), haar extensions wilde. Een week geleden ontving ik haar extensions van 1001 Extensions, een webshop waar ze verschillende soorten extensions verkopen: clips, ringen, keratine of hairwaves. Uiteraard kun je ook nog kiezen uit stijl of golvend haar, en de lengte. I was really excited!

Afbeelding

Ik had gekozen voor de clips, in de kleur helder kastanje van 56 cm lang. En ik kan je vertellen, dat is behoorlijk lang! Ik heb al best lang haar van mezelf en ook redelijk dik, vandaar dat ik 2 pakjes ontving.

Afbeelding

In 1 pakje zitten 2 banden met 3 clipjes, 2 banden met 2 clipjes, 2 banden met 1 clipje en 1 band met 4 clipjes. De extensions zijn 100% remy haar. Dat wil zeggen dat het echt mensen haar is, waardoor je het ook kunt krullen, stijlen, verven noem maar op. Ik vind de extensions erg dun, ik had echt het tweede pakje nodig.

Afbeelding
Mijn haar zonder extensions

Afbeelding
Mijn haar met de extensions

De extensions waren aan het begin een beetje lastig om in te doen, maar toen ik eenmaal door had hoe het werkte, ging het redelijk snel! Ook was ik bang dat je heel duidelijke kan zien dat het nep is, maar dat valt gelukkig echt mee! Ik denk alleen niet dat ik ze nog vaak zou gaan dragen, ik vind het toch net iets te veel werk.

SAM_2674

Hebben jullie ook ervaring met extensions?

Love, José. ♥

17 gedachtes over “1001 Extensions review

  1. Ik heb deze extensions ook gekregen maar ze blijken klanten op te lichten door verroeste clipjes te sturen en haren die niet combineren met elkaar. ( de kleuren) verder zijn ze van mij ook gewoon goed maar het bedrijf klopt dus niet helemaal.. x

Geef een reactie

