Vogue beanie

Hi loves!

Mag ik even melden dat ik absolutely in love ben met deze VOGUE beanie?

Image

Ik kreeg hem gisteren binnen van Fringed.nl, een super leuke webshop voor de meiden onder ons die wel van fashion houden. – zeer waarschijnlijk iedereen die dit leest, want anders las je niet mijn blog. –
Anyway, Fringed is zeker een kijkje waard! Ze verkopen er niet alleen leuke beanies, maar ook super coole sweaters, tassen en schoenen!

Image

Dit is mijn aller eerste beanie, en woah, zo lekker warm! Is het normaal dat je een beanie ook in huis draagt? Want ik doe dat wel namelijk, haha.

De beanie was binnen 1 dag al in huis, echt een goede service! Als ik van iets houd, dan is het snelle levering wel. Ook de verzending is gratis, dat is niet duur. Top Fringed!

Wat vinden jullie van beanies?

Love, José. ♥

13 gedachtes over “Vogue beanie

  1. Ik heb m ook! Alleen zijn de letters bij mij wat groter 🙂 ik draag mn beanie everywhere! Het is gewoon een joggingbroek voor je hoofd ofzo.

    Lots of love,
    Martine

Geef een reactie

