Action waterproof gel eyeliner

Hey guys!
Sorry ik heb al iets langer dan een week niks meer gepost, I’m so sorry! Ik heb het op dit moment heel erg druk met de toetsweek en heb wel wat op te halen.

Vandaag heb ik een review van deze budget-badboy: namelijk de waterproof gel eyeliner van de Action! Dit is ook meteen mijn first impression, ik had hem al een tijdje in huis maar kwam er steeds maar niet aan toe om hem uit te proberen. En daarbij, ik heb nog noooooit een gel eyeliner gebruikt. Dit word leuk, ik voel het nu al.

Afbeelding

Afbeelding

De verpakking vind ik er best wel luxe uitzien: het potje is van glas, en de letters zijn erg strak. I like!

Afbeelding

Als je de dop er af draait, zit er een folie overheen. Dit vind ik echt een pluspunt want zo weet je zeker dat het niet al gebruikt is. Wel vind ik het minder dat je de plakrand er niet helemaal netjes afkrijgt. Ik heb het nog geprobeerd, maar helaas zoals je wel op de foto kunt zien lukte dat niet echt.

Afbeelding

Ook zat er een schuin afgesneden kwastje bij. Ik vind deze persoonlijk niet zo fijn werken, de haartjes zijn erg dun.

Afbeelding

Tijd om het uit te proberen op mijn oog! Dit gaat echt een groot feest worden, want uhm, hoe doe je dit?

Afbeelding

Wat een slechte pigmentatie! Sodeju.

Ook beloofd het dat het waterproof zou moeten zijn. Valt dat even tegen, met een wattenstaafje en wat water kun je het zo weer weg halen.

Pluspunten:
– Goed verpakt
– Ziet er luxe uit
– Er zit een kwastje bij
– Hij is lekker budget: 98 cent!

Minpunt:
– Slecht gepigmenteerd
– Geen fijn kwastje
– Niet waterproof

Hm ik ben niet heel enthousiast, maar je kunt ook niet veel verwachten van 98 cent. Liquid eyeliners zijn toch meer voor mij geschikt blijkt maar weer!

Wat vinden jullie van gel eyeliners?

Love, José. ♥

22 gedachtes over “Action waterproof gel eyeliner

  1. Jammer dat ie tegenvalt! Ik zat gister nog even te twijfelen toen ik bij de action was, ze hadden weer veel leuke make-up spulletjes liggen. Toch blij dat ik hem niet heb meegenomen. Al kun je voor 98 cent nog eens een miskoop doen natuurlijk;)

Geef een reactie

