Essie Trophy Wife

Het lijkt wel of mijn blog langzamer hand steeds meer veranderd in een nagel blog! Jep dit is al het derde nagel artikel in 3 weken. Maar don’t worry, mijn blog blijft gewoon van alles en nog wat hoor. ;d
Toen ik 2 weken geleden met school naar Münster ging, kon ik het niet laten om even de DM in te wippen. Ik zag daar mooie Essie lakjes voor maar €7,95. Meestal vind ik dit voor nagellak best prijzig, maarja we hebben het hier wel over Essie, dat in Nederland toch echt €10 kost. Meteen heb ik spijt dat ik niet nog meer lakjes heb ingeslagen.

SAM_2588

Trophy Wife is een mooi donker blauw/groen kleurtje met een metallic finish. Op de foto draag ik 2 laagjes.

SAM_2590SAM_25854

En my god, wat lakt dat kwastje heerlijk. Het is een lekker breed kwastje wat er voor zorgt dat je nagel in 1 keer is gelakt. Dit is mijn tweede lakje van Essie en ik kan je vertellen, ik denk dat dit toch wel mijn favoriete nagellak merk is.

Hebben jullie ervaring met Essie nagellak?

Love, José. ♥

21 gedachtes over “Essie Trophy Wife

Geef een reactie

