Top 5 best bekeken artikelen 2013

Ik vind het leuk om aan het einde van het jaar terug te blikken op het afgelopen jaar, en daar hoort lijstjes maken ook bij! Vandaag dus mijn top 5 meest bekeken artikelen van afgelopen jaar! Je kunt op de titel van het artikel klikken om er naar toe te gaan.

SAM_1756

1. New in | fake Timberlands
Dit is toch echt veruit het best bekeken artikel van mij ever. Met 1328 views word hij nog bijna elke dag bekeken. Regelmatig zie ik tussen de zoektermen staan “neppe timberlands” “fake timberlands” “scapino timberlands”. En zeg nou zelf, waarom zou je 200 euro’s neertellen als je ze ook gewoon voor veel minder bij de Scapino kan halen?
Klik hier om naar het artikel toe te gaan.

02 juni dipdye

2. Review | Essence Floral Grunge dip dye
Op 6 april startte ik mijn blog, met dit artikel. Ik had een roze dip dye gemaakt met de limited edition poeder van Essence. Ook bij dit artikel zie ik nog steeds regelmatig tussen de zoektermen “roze dip dye” staan. Al hoewel, ik denk dat we het dip dye en ombre tijdperk nu wel een beetje gehad hebben.
Klik hier om naar het artikel toe te gaan.

ohja

3. Shoplog | Primark & Bijoux Brigitte
Mijn eerste shoplog op mijn blog! Grappig om terug te zien wat ik toen allemaal kocht. Die oorbellen draag ik bijna nooit maar die tas is al bijna aan het einde van zijn leven, aangezien ik die super vaak gebruik.
Klik hier om naar het artikel toe te gaan.

4. Shoplog | New Look, H&M, Coolcat
Dat shoplog’s populair zijn blijkt maar weer. In deze shoplog kocht ik een aantal dingen vlak voordat ik op vakantie ging. (:
Klik hier om naar het artikel toe te gaan.

2

5. Shapen à la Kim Kardashian + inspired look
Echt een oranje plamuur look was dit, ik voelde me net een drag queen hoeveel ik op had. Maar ik vond het wel leuk om te doen! Ook dit artikel kom ik regelmatig weer tegen tussen de zoektermen.
Klik hier om naar het artikel toe te gaan.

Alvast een gelukkig nieuw jaar! ♥

Love, José.

9 gedachtes over “Top 5 best bekeken artikelen 2013

Geef een reactie

