How to: Je eigen Boy London shirt maken!

Hi loves!
Vandaag heb ik een leuke DIY voor jullie! Namelijk, je eigen Boy London shirt maken. Op mijn Instagram konden jullie al zien hoe mijn eigen shirt is geworden.

Afbeelding

Wat heb je nodig?
– een katoenen shirt (mijn shirt komt van de Zeeman voor €2,50.)
– transfer papier, dit kun je onder anderen bij de Hema halen voor €6,95.
– een printer
– strijkijzer en een strijkplank
– bakpapier.

Als allereerst zoek je een afbeelding die jij op een shirt zou willen bedrukken. Ik heb dus voor Boy London gekozen, haha. Deze afbeelding moet je eerst spiegelen, anders wordt hij verkeerd op het shirt gedrukt. Om het even makkelijk te maken voor jullie heb ik het plaatje die ik heb gebruikt erbij gevoegd.

Afbeelding

Als je het plaatje hebt uitgeprint, moet je de inkt eerst een half uur goed laten drogen. Dit voorkomt vlekken.

Afbeelding

Ik heb voor een extra groot mannen shirt gekozen, dit is lekker oversized.
Als het plaatje na het half uur droog is, knip je het logo uit. Dit doe je ongeveer 5 mm van het plaatje af.
Vervolgens strijk je het plaatje met bakpapier er over heen. Dit doe je ongeveer een minuutje met draaiende bewegingen. And than you’re done! Je eigen Boy London shirt! De echte shirts kosten ongeveer rond de €45, dus je heb al ongeveer 40 euries bespaard! (:

Hier wat outfit inspiratie:

Afbeelding
Bron

Afbeelding
Bron

Afbeelding
Bron

Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben, en alvast fijne kerstdagen gewenst ♥ !

Love, José.

14 gedachtes over “How to: Je eigen Boy London shirt maken!

Geef een reactie

