Inspiration: Marina and the diamonds

Nu Spotify gratis is geworden, luister ik het de hele dag door. Zo fijn, allemaal afspeellijsten bij elkaar zonder dat je de liedjes hoeft te downloaden! Per toeval kwam ik vorige week uit op een liedje van Marina and the diamonds: Bubblegum Bitch. Daarna begon ik haar album Electra Heart te luisteren, en jeetje wat klinkt die goed!
Marina zelf heeft ook een super leuke stijl: een soort van ‘primadonna’. Ze heeft ook een liedje vernoemd naar haar stijl: Primadonna, haha.

Image
Bron

Image
Bron

Dat hartje bij haar ogen vind ik zo leuk!

Image
Bron

Bubblegum Bitch, dit is zo mijn jam!

Wat vinden jullie van Marina?

Love, José. ♥

4 gedachtes over “Inspiration: Marina and the diamonds

  1. Ik ken haar helemaal nog niet. Oeps! Vanmiddag maar ff toevoegen aan mn lijstje om te kijken wat ik ervan vind. Ze ziet er wel tof uit idd! Beter dat Spotify nu gratis is, ik moet alleen zorgen voor nieuwe oordopjes. Die ik nu heb blijven niet goed zitten (irritant!!).

Geef een reactie

