Revlon Royal

Revlon. Een merk waar ik al veel over gehoord had maar nog niks van had. Vorige week werd er een nieuwe Big Bazar geopend bij mij in de buurt, waar ze ook Revlon verkopen. Ik nam een lip butter mee en deze nagellak: genaamd Royal.

photo

Een mooie kobalt  blauwe kleur, helaas lijkt hij op de foto veel donkerder. Ik zocht al een tijdje een vervanger voor Essence Just Rock It, een van mijn favoriete lakjes maar helaas nu bijna helemaal uitgedroogd. Royal komt toch wel erg in de buurt bij Just Rock It.

Revlon is verkrijgbaar voor €3 bij de Big Bazar.

Love, José.

4 gedachtes over “Revlon Royal

Geef een reactie

