Katy Perry Killer Queen

Super blij maakte ik vorige week op pakjes avond mijn cadeautje open, want wat zat er in?! Killer Queen! Een heerlijke vrouwelijke zoete geur.

Afbeelding

De flesje is een soort van edelsteen, en ook het feit dat het flesje niet kan staan maar moet liggen, maakt dit parfum weer een beetje extra unique.

Afbeelding

Het is een best wel gedurfde geur, want hij is best zwaar. Op de verpakking staat ook: “Own the Throne!” Ik vind hem in ieder geval heerlijk! Ik heb de 15 ML versie.

Afbeelding

Topnoten: wilde bes, pruim, bergamot.
Hartnoten: rode fluweelbloemen, Arabische jasmijn, rainbow plumeria.
Basisnoten: Kasjmier, patchoelihart, praline.

Zoals ik al zei: hij ruikt echt super lekker en ik ben echt superblij met dit cadeau. Danku sinterklaasje. (:

xoxo José.

9 gedachtes over “Katy Perry Killer Queen

Geef een reactie

