NOTD | Green and sparkles

Afbeelding

Het was weer eens tijd om mijn nagels te lakken, en dit was het resultaat! Een fel groen kleurtje genaamd Upper Green Side van Essence. Over dit kleurtje zijn de meningen nogal verdeeld bij mijn vriendinnen maar ik vind hem stiekem best leuk, haha.
Het is weer december, en wat is december nou zonder glitters? Daarom plamuurde ik mijn ringvingers onder de glitters. Nagellak van de Primark. 1 woord: DRAMATISCH.

Afbeelding

Als je 1x met het kwastje over je nagel gaat komen er ongeveer maar 2 glitters af. Daarbij, als je het lakt, veeg je de vorige glitters er weer af. Dus ik besloot een soort van te deppen, zodat er toch nog aardig wat glitters op bleven zitten. Het werd echt zo’n dikke plakkerige laag, net behang lijm! Nu, 3 uur later, is de ‘behanglijm’ achtige nagel nog steeds niet hard geworden. Ik heb het er zojuist in 1x afgeveegt, ooops.

En dan de foto’s, nog weer zo’n verhaal. Het schemerde al een beetje maar ik moest en zou foto’s hebben….

Hopelijk vinden jullie des al niet te min het toch een leuke nail-art.

xoxo José. ♥

9 gedachtes over “NOTD | Green and sparkles

Geef een reactie

