Youtube made me buy it

Hi loves!
Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, de laatste is alweer veelste lang geleden. Het is de zogenaamde ‘Youtube made me buy it’ tag! Ik heb hem vaak in video vorm voorbij zien komen, en mij leek het wel leuk om hem schrijvend te doen. Ook zitten er een aantal dingen tussen die ik via blogs heb gekocht. Een combinatie dus van Youtube, blogs en Tumblr made me buy it! (:

Afbeelding

Als eerste natuurlijk Leading Lady van Essie. Dit lakje kent iedereen nu natuurlijk wel van de actie bij Big Bazar. Een tijdje geleden kwam ik dit prachtige lakje bijna op elke blog tegen dus ik besloot hem ook te gaan halen. Ik heb er tot nu toe zeker geen spijt van gehad!

Afbeelding

In een ‘what’s in my bag’ filmpje op Youtube kwam deze droogshampoo van Kruidvat uit de tas tevoorschijn. Ik weet even niet meer van wie het filmpje was, maar zij heeft er wel toe geleid dat ik dit product kocht! Ik gebruik hem overigens echt nooit. Ik vind het veel fijner om mijn haren gewoon te wassen onder de douche.

Afbeelding

Een van mijn favoriete lipsticks is Coral Calling van Essence! Een mooi koraal roze kleurtje. Ik was nooit zo tevreden over de lipsticks van Essence, maar toen Essence met een nieuwe collectie kwam en een nieuw uiterlijk, las ik ineens op veel blogs over Coral Calling. En toen was het tijd, ja ik moest deze kopen.

Afbeelding

En ja ook de zogenaamde ‘Baby Lips’ van Maybelline zijn echt razend populair in het blogger wereldje. Ik kwam ze vaak tegen op Tumblr als ik naar inspiratie zocht. Nu ze dan ook eindelijk in Nederland zijn moest en zou ik er eentje hebben. Ik had in een video van Teskuh gehoord dat ‘fresh mint’ erg fijn is als je een beetje verkouden bent. De mint geur komt dan heerlijk je neus in zeg maar, haha. Vandaar dat ik deze kocht.

Afbeelding

Het Absolute Nude palette van Catrice gebruik ik ook bijna elke dag. Ik zag hem ooit in een tutorial, en hij is lekker budget proof. Hebben!

Afbeelding

In een back to school filmpje van VeraCamilla gebruikte ze de Essence I love stage oogschaduw basis. Ik zocht er nog een, dus vandaar dat ik deze maar kocht! Ik ben er nog steeds er tevreden over!

Hebben jullie wel eens wat gezien op Youtube en vervolgens gekocht? Let me know!

Love, José. ♥

17 gedachtes over “Youtube made me buy it

  1. Ik heb echt echt super veel inspiratie opgedaan van youtube en van een paar blogs! Heb laatst nog zo een soort kaarsje gekocht die ik voorbij zag komen in een shoplog, leuke tag! Xxxlinda

Geef een reactie

