November in foto’s

Oh yeah, december is weer begonnen! De leukste, ohnee twee-da-leukste maand van het jaar. (Aangezien ik vorige maand zei dat november het leukst was) December vind ik altijd zo gezellig! Sinterklaas, mijn vader’s verjaardag, kerstmis, oud & nieuw…. oh damn I love it! Natuurlijk heb ik in november weer het een en ander mee gemaakt, en natuurlijk op mijn Instagram geplaatst. There you go!

Image

1 november. Op het feest feest van de ouders van mijn beste vriendinnetje. ❤

5 november

5 november. Dit maakt leren voor de toetsweek veel aantrekkelijker, helaas zijn de resultaten mij tegen gevallen. 😦

9 november

9 november. Gezellig met mijn moeder bij de Starbucks op Amsterdam Centraal! ❤ Nomnomnom. Ik had een caramel frappuchino en een chocolade broodje, en ik kan je vertellen: It was DELISH!

16 november

16 november. Op de opendag van dansacademie ArtEZ! Dit was tijdens een open les urban. Sorry voor de slechte kwaliteit, het is een screenshot uit een filmpje.

25 november

25 november. Jaaaaa, ook deze meid is eindelijk 16! 1 week + 1 dag nu om precies te zijn. (:

30 november

30 november. De laatste foto van november! Ook echt een paar minuten voor 12 gemaakt hahaha. Dit was in Dijk met lieve vriendinnetjessss. Ik was dus jarig geweest en van hun kreeg ik een sjerp met ‘Happy birthday 16!!!’ erop. Die moest ik de hele avond dragen, oh man dat was awkward.

Dit waren alle foto’s van deze maand alweeeeer! De volgende foto diary zou dus alweer in 2014 plaatsvinden! Woah wat gaat de tijd snel. Je kan me natuurlijk ook volgen op Instagram: @kusjose !

Love, José. ♥

7 gedachtes over “November in foto’s

Geef een reactie

