Sleek I-divine Showtoppers palette

Ik was gisteren jaaaaarig. (: Een van de cadeautjes dat ik kreeg, was het Sleek Showtoppers palette. Mijn aller eerste Sleek palette! Ik mocht zelf kiezen welk palette ik wou, en dat werd het limited edition palette genaamd Showtoppers! Ik had al veel goede verhalen gehoord over Sleek, en aangezien in dit palette de beste en mooiste kleuren van alle andere paletten er in zitten verwerkt, moest ik wel voor deze gaan.

20131125_165954

met alle namen erbij

Wat een beauty’s…. Ik heb alle namen er bij gezet. Ik vind het erg leuk dat Sleek ook allemaal namen bedenkt voor de kleuren, dit maakt het opmaken nog leuker vind ik zelf. Dit palette heb ik trouwens uitgezocht bij Boozyshop.

beautylab swatches

Deze swatches komen van Beautylab.

De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd. In dit palette zitten 5 matte kleuren, erg fijn, want die had ik nog niet. Voor de rest zitten er 6 kleuren in met een shimmer, en nog 1 glitter oogschaduw.

20131125_165449

Ook het doosje erom heen vind ik echt heel erg mooi! Super grappig, mijn moeder schrok want ze dacht dat het nu al kapot was…

Wat vinden jullie van dit palette? Ik ben er erg blij mee!

Love, José. ♥

18 gedachtes over “Sleek I-divine Showtoppers palette

  1. Amazing palette! 🙂 I like how much pigmented they are. And I like they’re mixed, ones are matte and ones shimmery eyeshadows.Also, perfect for everyday and for upcoming holiday events 😉 If you’d like to follow each other via bloglovin, just let me know. xx Maja

  2. heel mooi palette! en nog gefeliciteerd haha, ik heb zelfs net het oh so special palette gekocht van sleek, ook mijn eerste. ben er erg blij mee!
    hoe heb je trouwens je lay-out gemaakt, ziet er mooi en professioneel uit! xx

Geef een reactie

