Shoplog | Primark, Berschka, H&M

Afgelopen woensdag was ik heerlijk een dagje vrij (school dit mag je vaker doen), dus ging ik met een paar vriendinnen naar de Primark in Rotterdam! Benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan gauw verder!

Image

Als eerste deze mooie bordeaux rode trui van de H&M. Ik was in eerste instantie drastisch opzoek naar een soortgelijke trui in de Primark, want ik had in verschillende shoplogs gezien dat hij er moest zijn… Helaas niet in Rotterdam dus. Anyway, bij de H&M zag ik een nog veel mooiere liggen dus die nam ik mee! Hij kost €19,95.

Image

Deze fluffy trui komt van Primark! Ik heb hem extra groot gekocht zodat als het straks kouder is ik er lekker in kan weg kruipen. Hij kostte €14. Ik vind het altijd zo fijn aan de prijzen dat er bijvoorbeeld geen ,95 achter staat, zo kan je makkelijk uitrekenen op wat voor een bedrag je al zit.

SAM_2653

Dit is mijn nieuwe blousje, ook van de Primark. Hij kostte €10.

SAM_2378

Ik heb dit keer redelijk weinig sieraden gekocht bij Primark vergeleken met andere keren: een mooie statement ketting van €6 en oorbellen van €1,50.

SAM_2376

Deze oogschaduw/concealer kwast zag ik ook nog liggen, voor €1,50 vond ik hem wel het proberen waard.

Uiteraard heb ik ook nog een paar panty’s en cosy socks gekocht, ik laat ze niet allemaal zien, maar hier toch mijn favoriet:

SAM_2375Noem me gangster.

Nu ik toch bezig ben met deze shoplog, kan ik ook nog wel mijn nieuwe aanwinst die ik 2 weken geleden kocht in Amsterdam:

SAM_2384

Dit bordeaux rode rokje kocht ik voor €14,95 bij Berschka. Hij is alleen een beetje kreukelig op de foto…

Dit was alles wat ik heb gekocht!

Love, José. ♥

7 gedachtes over “Shoplog | Primark, Berschka, H&M

Geef een reactie

