Engelen haar

Afbeelding

Ik besloot gisteravond na het douchen weer eens om mijn haar in te vlechten. Dit had ik al super lang niet meer gedaan omdat ik een pony had, en dat dus heel raar staat als je haar golft, en je dan een stijle pony hebt, haha. Anyway, ik heb er een nachtje mee geslapen. En dus, heb ik nu golfjes. (:

Afbeelding

Ook ben ik nog met de stijltang over de vlechtjes gegaan vanochtend. Het is echt super lekker zacht nu, net engelen haar haha.

ponytailBig hair, don’t care.

Ik heb de foto’s trouwens met de webcam gemaakt, dus sorry voor de slechte kwaliteit. (Vandaar ook het woordje Seenly onder in de hoek.) (Erg frustrerend.)

Morgen ga ik weer naar de Primark dus jullie kunnen weer een shoplog verwachten! (Just to let you guys know.)

Wat vinden jullie van deze haar stijl?

Love, José. ♥

8 gedachtes over “Engelen haar

Geef een reactie

