Catrice Liquid Metal: We Are The Champanges

Hoe vaak ik al wel niet voor het Catrice schap in de Kruidvat heb gestaan en alle mooie liquid metal oogschaduws heb bewonderd. Te vaak! Toen ik 3 weken geleden in Amsterdam was met school, besloot ik in het kleine uurtje vrije tijd dat we kregen, er toch eentje te kopen. Ik had een goede reden: want het was immers een “souveniertje uit Amsterdam”.

Afbeelding

Na lang twijfelen welke ik nou zou nemen, werd het #030 We Are The Champagnes. Een erg mooie kleur vind ik zelf, met een mooie shimmer erin! Je krijgt er werkelijk waar twinkelende puppy ogen van.

Afbeelding

Deze badboy ligt ondertussen dus alweer een tijdje in mijn stash en vandaag wilde ik jullie dus laten zien hoe geweldig we samen zijn.
José & We are the champagnes: 16-10-’13 ♥
We zijn nog net niet getrouwd.

Maar even zonder te ouwehoeren: Zonder oogschaduw basis zie je hem bijna niet en is hij de zo weer af, met oogschaduw basis staat hij prachtig! Je kan hem overigens ook prima als highlighter gebruiken.
Ook voor de prijs kun je geen pijn in je hart krijgen. Ongeveer 4 euro!

Wat vinden jullie van deze budget topper?

Love, José. ♥

18 gedachtes over “Catrice Liquid Metal: We Are The Champanges

  1. Deze ga ik even checken want ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe highlighter. Ik gebruikte altijd de lichtste kleur uit TBS Shimmer Waves 01 maar het kwam me wat duur uit om altijd een nieuwe te kopen. Deze is lekker budgetproof dus bedankt voor de tip

  2. Het is een prachtige kleur ❤ maar ik heb een haat/liefdesverhouding met de oogschaduws van catrice, sommige zijn best wel goed en sommige zijn echt bagger! dus sindsdien ben ik best wel voorzichtig met catrice oogschaduws aanschaffen haha (:

Geef een reactie

