Een dag uit mijn leven: 9 november

Zoals ik laatst al schreef zou ik afgelopen zaterdag naar Amsterdam gaan, en guess what: Ik nam jullie mee!

Het is allemaal wat onscherp en schokkerig gefilmd, want ik filmde het maar gewoon met mijn telefoon. In het filmpje was ook te zien dat ik naar de Urban Outfitters ging, ik dacht dat het gewoon kleren waren met een redelijk betaalbare prijs, maar allemachtig wat duur! Gewoon een simpele kanten crop top, voor 50 eurie! Dat heb ik er nou net niet voor over. Wel kocht ik, niet in het filmpje te zien, een super leuk bordeaux rood rokje bij Berschka! Normaal ben ik niet van de rokjes, maar deze kon ik echt niet laten hangen! Ook kwam ik bij Flormar, ik heb er niks gekocht want het was er redelijk druk en ik vond het best klein…

’s Avonds had ik een sweet 16 van drie vriendinnen van mij, en we gingen weer een leuk avondje Dijk tegemoet! Tony star was ook aanwezig, dit was dus de 2e keer dat ik hem zag.

dsc09390-border2 jaar geleden met Tony Star (sterretje) wauw, wat ben ik veranderd!

Hope you guys liked it! (in het filmpje heb ik het verkeerd gespeld hahaha.)

Love, José. ♥

9 gedachtes over “Een dag uit mijn leven: 9 november

  1. Haha wat een super leuke video!! 🙂 Ik vind het ook zo jammer dat de Urban Outfitters zo duur is want ze hebben altijd zulke leuke dingen, was ook echt even een baalmomentje dat ik daar de winkel binnenstapte!! X

  2. Leuk filmpje, wat grappig dat je met Sterretje op de foto staat. Jouw blog is erg leuk, ik ben je dan ook meteen via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

