Deze meid leeft ook nog

Hey guysssss,

Ja José leeft nog hoor! ;d En hoe! Ik kom net uit school en heb nu lekker lang weekend, wat opzich geen straf voor mij is. Want ja, daar was ik écht aan toe. Vandaag stond ik bijvoorbeeld om kwart voor 6 op om nog te leren voor geschiedenis en Nederlands… stomme toetsweek.

549086_467482009969645_975212454_n_largeNu heb ik bijna alle proefwerken achter de rug, dus lekker lang weekend! Ik moet alleen maandag nog 2 proefwerken maken maar daar kan ik toch niet voor leren dus yolo. ;d

Ik heb zo’n zin in zaterdag! Ik ga dan naar de opendag van het AMFI (Amsterdam fashion institute) en ik ben echt benieuwd! Werken met fashion lijkt mij zo leuk! Aangezien Amsterdam niet even om de hoek is trekken mijn moeder en ik er gelijk een gezellig dagje op uit! Urban Outfitters, Flormar… Eindelijk. Ik was er 3 weken geleden ook maar uitgerekend ik moet in Amsterdam zijn de dag voor dat Urban Outfitters opent. Anyway, ik zie mij zelf al helemaal op kamers in Amsterdam studeren!
En zaterdag avond ga ik EIN-DE-LIJK weer een avondje stappen, luuuv it!

GtCSrqWL
Net uit schooool.

Nu ik toch zo’n lang weekend heb ga ik maar weer lekker bloggen! Ik heb voor volgende week wel weer huiswerk staan maar ik doe niet aan vooruit werken. ;d Ook ga ik nog maar eens even kijken of ik een nieuwe lay out kan fiksen, ik heb deze nu al een tijdje en ben er nu wel een beetje klaar mee.

Love, José. ♥

6 gedachtes over “Deze meid leeft ook nog

Geef een reactie

