Oktober in foto’s

Yay eindelijk november, wat mij betreft de leukste maand van het jaar. Want, welke meid heeft 2 duimen en wordt deze maand 16? DEZE MEID. ^^ Maar we beginnen de maand natuurlijk eerst met een foto diary van afgelopen maand! Zoals altijd staan er weer foto’s van mijn Instagram in. Maaaaaar, in de maand oktober ben ik ook helemaal verslaafd geraakt aan snapchat! Dus er zitten ook wat snapchats van mij tussen voor de afwisseling. ;d Let’s go!

Afbeelding

4 oktober. Dierendag! Dit ben ik met mijn lieve-nooit-stil-willende-zitten- hondje genaamd Borris. Zoals je ziet wou hij ook al niet echt perfect poseren op deze foto….

Afbeelding

8 oktober. Wentelteefjes bakken met mijn zusje. Dit had ik echt al te lang niet meer gegeten!

Afbeelding

12 oktober. Nieuw hoesje voor mijn telefoon! Stiekem is dit gewoon een iphone hoesje, maar aangezien mijn telefoon nog al onbekend is zijn daar heel weinig hoesjes voor.

16 oktober.
Ik ging met een excursie voor CKV naar Amsterdam!

Afbeelding

Selfie met de nachtwacht!

Afbeelding

Kermis op de dam!

Afbeelding

Ook kregen we nog een rondleiding bij het Nationaal Ballet! We konden kijken bij de training, de textiel afdeling, de kleedkamers, het theater zelf, de repetitie van Don Quichon en op de foto te zien is de grime ruimte.

Afbeelding

17 oktober. Uit eten met de klas bij Ufuk!

Afbeelding

18 oktober. Yay snapchat! Hier kreeg ik vakantie.

Afbeelding

23 oktober. Tussen het leren en werken in de vakantie door ging ik nog een gezellig dagje Slagharen met m’n lieve vriendinnetjes! ♥

Afbeelding

25 oktober. Op bezoek bij mijn opa & oma, mijn spiegeltje was kapot gegaan dus kreeg ik een nieuw spiegeltje van oma! Liefffff. (:

Afbeelding

27 oktober. Ik moet echt zoveeeeeel leren voor de toetsweek! Op de foto was ik dus weer is aan het leren, het zou ook niet anders.

Afbeelding

28 oktober. Verassing door die zware storm afgelopen maandag, obstakels onderweg naar huis!

Dit was alles weer voor deze maand! Zoals je misschien al gemerkt had heb ik deze week veel minder gepost, dit komt door de toetsweek helaaaas. Ik heb vandaag ook weer de hele dag geleerd en ben naar de opendag van Saxion in Enschede geweest! Hoe is jullie weekend?

Love, José. ♥

5 gedachtes over “Oktober in foto’s

Geef een reactie

