FOTD | Once upon a time

Hoihoi!

Vandaag weer eens een FOTD na lange, lange tijd. Op het moment heb ik vakantie. Nou ja, vakantie? Laat ik het maar even zo noemen om het positief te houden. Wat ik zoal in deze “vakantie” doe? Ik moest 3 keer werken, ik ging naar de bioscoop (voor ckv, dus ik was alsnog met school bezig -_-) en ik ging een gezellig dagje naar Slagharen met vriendinnen. Terwijl ik deze blogpost typ hoor ik eigenlijk te leren en een heleboel verslagen te maken (wat een rebel ben ik toch), want ja die leuke leraren bedachten weer eens: Goh laten we die arme leerlingetjes eens een weekje vakantie geven, en de week erna een heleboel verslagen in laten leveren, en als klap op de vuurpijl de week daarna toetsweek doen!

 SAM_2040Alle gebruikte producten op een rij:

– Your True Colours concealer #0202
– L’Oréal Paris True Match foundation
– Hema wenkbrauw potlood #11 (ik ben een tint donkerder gegaan!!)
– NYC liquid eyeliner #887 Black
– Catrice Lashes to kill waterproof mascara
– Essence long lasting eye pencil #01 Black Fever
– Coca Cola Lipsmacker (deze draag ik op de eerste foto)
– Essence lipstick #01 Coral Calling (deze draag ik op de andere foto’s)

SAM_2054SAM_2056Ik besef me nu trouwens dat ik best wel wit ben op de foto’s, haha. Op mijn nagels heb ik trouwens newspaper nail art, dit had ik al heeeeeel lang niet meer gedaan dus ik vond het wel weer leuk voor de afwisseling. ;d

Maar hoe kom ik nou aan de naam van deze FOTD? Once upon a time, a few mistakes ago… ♫♪ Je kent hem vast wel: Taylor Swift – I knew you were trouble. Ofnee, iedereen moet deze wel kennen: van de geit versie die heerlijk mee blèrt.

Aangezien dit liedje nogal op mijn leven slaat en ik hem de hele dag al in mijn hoofd heb ook al is hij al best oud, vond ik hem wel erg toepasselijk voor deze FOTD. ;dd

Laat ik nu maar weer eens lekker verder gaan met 2 verslagen typen voor ckv, een portfolio voor geschiedenis afmaken, economie en maatschappijleer leren (mijn planning voor vandaag), want vanavond moet er weer gewerkt worden!

Love, José. ♥

11 gedachtes over “FOTD | Once upon a time

Geef een reactie

