Warme winterjassen van Esprit

Eindelijk komt de winter er aan! Naar mijn idee is de winter het beste seizoen qua fashion, want het is nou eenmaal kouder, dus kun je ook meer kleding dragen en combineren! Truien, sweaters, leggings, sjaals, laarsjes, beanies… je kan het zo gek niet bedenken of het valt te combineren!

Vandaag ga ik het hebben over winterjassen. Zelf heb ik er dringend 1 nodig aangezien ik nog steeds met een soort van zwarte-glim-jas-met-nep-bont-kraag kamper deluxe jas rondloop. So not done. Bij Esprit kwam ik een paar super leuke modellen tegen, dit zijn mijn favorieten op een rijtje!

Afbeelding

Deze ‘wollige duffeljas met imitatiebont’ ter waarde van €229,- vind ik zo leuk! Vooral het rode kleurtje, zo lekker nonchalant vind ik dat. Ik zie mijzelf al helemaal in deze Esprit jas lopen, gecombineerd met mijn neppe Timberlands.

Afbeelding

Deze tweede jas op mijn wishlist vind ik lekker stoer, maar tegelijkertijd ook heel chic! Ook in deze jas zie ik mijzelf al helemaal rond lopen: ’s Ochtends vroeg op de fiets door de sneeuw banjeren langs het kanaal, onderweg naar school. Laat de winter maar komen! Van deze Esprit jas wordt ook mijn portemonnee ietsjes vrolijker: namelijk €159,99.

Afbeelding

Dit soort model jas heb ik de afgelopen jaren al heel vaak voorbij zien komen, ik blijf hem leuk vinden! Stiekem vind ik op de foto het contrast ook zo leuk hoe het gecombineerd is: de jas alleen al is super vrouwelijk, maar de broek en schoenen zijn weer wat ‘mannelijker’. Deze kost €169,99.

Afbeelding

Ooooh, deze jas lijkt mij zo lekker zacht en oh zo lekker warm en oh zo knuffelbaar! Er zitten ook super leuke rits details aan, zelfs de uit einden van de mouwen, me like! Wel zou ik deze jas van Esprit als het straks echt heel koud is, dragen in combinatie met een sjaal. Anders krijg je het alsnog koud en kun je net zo goed geen jas aan. Dit is ook meteen de goedkoopste jas in deze wishlist: €99,99.

Ik twijfel dus  nog best wel erg welke ik nou het mooist vind. Wat vind jij van deze Esprit  jassen? Let me know!

Love, José. ♥

6 gedachtes over “Warme winterjassen van Esprit

Geef een reactie

