Mijn kapsels afgelopen jaar

Image

Hmm, where should I start? Een jaar geleden had ik nog redelijk lang haar. Ik had altijd laagjes gehad en mijn streven was omdat uit te laten groeien, tot alles weer even lang was. Op een gegeven moment had ik dit doel bereikt.

Image

Ik was echt super tevreden met de lengte en kleur van mijn haar, behalve dan dat mijn haar super zwaar en dik was/is, waardoor bijvoorbeeld vlechten echt super dik en in mijn ogen dus lelijk werden. Maar goed.
Ik droeg graag mijn haar los en was er trots op.

Maar daar kwam om precies te zijn op 12 november 2012 verandering in. Ik was bij de kapper en zonder na te denken zei ik dat ik wat anders wou. Ik wou een pony. Nou stimuleerd de kapper je er weer extra in door te zeggen: “Ja moet je doen! Het staat je vast heel goed!” (want die wil zijn geld)

ImageEr ging echt super veel af!

pony

Zo gezegt zo gedaan werd de schaar er in gezet. Ik heb er echt geen moment spijt van gehad, totdat ik op de fiets zat. Want op de fiets waait de pony alle kanten op. Omdat mijn creatieve brein zomaar ineens een ingeving had van joh knip een pony, had ik er niks over op kunnen zoeken wat bijvoorbeeld de nadelen waren.

IMG_20130112_122252
Mijn gala kapsel.

Na ongeveer 2 maanden werd mijn pony toch wel iets te lang en hing hij tegen mijn wimpers aan. Ik heb hem niet meer laten knippen, maar gewoon schuin gedaan. Dit hield ik een aantal maanden vol.

GSVmZmci

IMG_20130207_220729

Op een gegeven moment kon mijn pony weer bij een staart in! Nou heb ik het geluk dat mijn haar iets sneller groeit dan de gemiddelde mens. (zei de kapper) 😀
Ook droeg ik mijn haar weer in een midden schijding, alhoewel ik twijfel of dat wel zo leuk staat. ;dd

middenschijding

Nu, een aantal maanden verder, krijg ik regelmatig de vraag of mijn haar extensions zijn, omdat die voorste plukken veel korter zijn dan de rest. Grappig, want het is toch echt mijn eigen haar!

SAM_1751

Oke het is een iets langer artikel geworden dan ik had gepland, maar hé doe eens gek.

Love, José. ♥

9 gedachtes over “Mijn kapsels afgelopen jaar

Geef een reactie

