Shoplog | Coolcat, New Yorker, H&M, Big Bazar

Hey loviessss,

Afgelopen zaterdag heb ik weer eens een gruwelijke terroristische aanval op mijn portemonnee gepleegd. ^^ In Apeldoorn om precies te zijn. Ik keek er serieus al de hele week naar uit, want ik had vorige week mijn kledingkast opgeruimd en ik had super veel weg gegooit. Je snapt natuurlijk wel dat die weer helemaal opgevuld moest worden met nieuwe schatjes.

Als eerste ging ik naar de Coolcat, want ik had een 20% korting pasje gekregen bij de Fashionista, en daar wilde ik dan ook even gretig gebruik van maken. Daar kocht ik onder andere een broek en een legging.

Afbeelding
Deze mooie zilvere/grijze broek kost €39,95.

Afbeelding
Een leren broek stond nog hoog boven aan mijn lijstje. Dit is dan wel is waar geen broek, maar wel een leren legging. Ik zal het dan ook dragen als een soort van broek. Hij kostte €19,95. Ik kreeg hem helaas niet zo mooi op de foto, dus met deze foto moeten jullie het maar even doen, haha (want anders zag je het leer niet en daar ging het juist om).

Bij de H&M kocht ik nog een broek. Zoiets zocht ik echt al heel lang, dus ik ben blij dat ik hem bij toeval dan eindelijk zag hangen.

Afbeelding
Dit exemplaar van H&M Divided kostte €24,95, wat ik overigens echt een koopje vind.

Naast de H&M in Apeldoorn zit de New Yorker. Daar ging ik dus ook even naar binnen, en kijk wat voor schatjes ik daar scoorde. (:

Afbeelding
€24,95.

Afbeelding
€19,95.

Als laatste ging ik dan ook nog even langs Big Bazar. Ik ben al best vaak in Apeldoorn geweest maar ik kwam er serieus een dag van te voren achter dat die daar ook zit. Best wel triest eigenlijk, mijn moeder en ik gingen op Google Maps kijken hoe we daar heen moesten lopen, haha. Maarja, ik moest hoe dan ook een nagellakje van Essie kopen, want daar had ik al veel te veel over gehoord bij andere blogs.

Afbeelding
Finally got him! Ik heb Leading Lady uitgekozen, Nu hoor ik je denken: *Goh José is ook zo origineel!* Oeh ik voel jullie sarcasme, haha. Anyway, hij kostte maar €3!

Love, José. ♥

16 gedachtes over “Shoplog | Coolcat, New Yorker, H&M, Big Bazar

Geef een reactie

