Beauty is a party een half jaar! + winactie

Woehoe! Beauty is a party, bestaat vandaag, 6 oktober 2013 precies een half jaar! Mijn vorige artikel was mijn 50e blogpost en ook dat is een huge mijlpaal. Het zonnetje scheen net ook al even lekker mijn kamer in, en ik heb net mijn rooster van mijn toetsweek binnen gekregen. Een super fijn rooster met lekker veel vrije tijd en ook nog eens 2 dagen vrij. Dat betekend lekker veel tijd om te bloggen!
Ik voel het nu al, dit word een geweldige dag. Alhoewel ik zo toch echt ook even aan mijn huiswerk moet beginnen. -_-

SAM_1934

Ik vind het wel leuk om binnenkort een winactie te houden, maar ik weet nog niet precies wat en wanneer, dus als je nog ideeën hebt hoor ik het graag.

Love, José. ♥

7 gedachtes over “Beauty is a party een half jaar! + winactie

Geef een reactie

