September in foto’s

Oh wauw, is het nu alweer oktober?! Gosh wat ging september snel voorbij! Hier de maandelijkse portie Instagram foto’s. Portie. PORTIE. Wat is dit. Mèèèèan. Je kan het nog geen eens portie noemen. Ik had een tijdje geen telefoon deze maand dus ik heb Instagram vrij weinig gebruikt. Enjoy!

Afbeelding

1 september. Van Velzen @ Stoppelhaene! Hij zong zoooo mooi. En Stoppelhaene (Salland’s oogst feest) is daarbij ook meteen 1 van de mooiste feesten van het jaar. Zoals Van Velzen himself said: “Roalte, van mij mogen jullie vaker per jaar oogsten!”

Afbeelding

 18 september. New in: iPad mini!

Afbeelding

 23 september. Mijn nieuwe liefde: Lady Gaga Fame! Hij ruikt zoooooo lekker zoet! Ik heb er in mijn vorige blogpost uitgebreid over geschreven, lees hem hier!

Afbeelding

27 september. Selfie time voor school!

28 september

28 september. OOTD ! Mijn broek van €10 die ik ooit bij de H&M scoorde en een trui die ik voor €5 in de sale bij Only mee nam. Ook draag ik hier mijn haar donut, al hoewel ik hem echt super groot vind. Aan de ene kant vind ik hem wel iets hebben  hoor, iets klassieks. Maar tegelijker tijd ook heel gewaagd. Omdat mijn haar zo lang en dik is word hij nogal groot.

Ooooh, dat was alweer de laatste foto van deze schamele portie Kusjose op Instagram. #sorrynotsorry.
Oh en trouwens, dit is mijn 50e blogpost! Aanstaande zondag zal mijn blog een half jaar bestaan, wat gaat die tijd hard!

Love, José. ♥

9 gedachtes over “September in foto’s

Geef een reactie

