New in | Lady Gaga Fame

tweet

Wie mij trouw op twitter volgt wist zondag middag al wat mij maandag middag te doen stond: namelijk de Lady Gaga Fame parfum halen, want die was voor de helft van de prijs bij Kruidvat! Nou ik als ‘little monster’ hoef daar natuurlijk niet twee keer over na te denken.

SAM_1920

Ik betaalde gewoon even dood leuk €19 in plaats van ruim €40. Nu kun je zeggen dat €19 alsnog duur is, maar anders had ik hem alsnog bij de DA gehaald met mijn cadeaubonnen, waar ik dan ook nog €11 bij moest betalen. Dus nu kan ik die cadeaubonnen weer ergens anders aan besteden. (:

SAM_1923

Jaaa, je ziet het goed! Het geurtje is zwart! Maar zo gauw het in contact komt met je huid is het meteen weer transparant. Dit is niet het enigste mysterieuze eraan; er zit namelijk ook Belladonna (zeer giftig) in! Ook ruikt deze parfum super lekker: zoet en vrouwelijk, dat zou je niet denken bij deze verpakking.

SAM_1926Deze aanbieding bij Kruidvat is nog geldig tot en met 28 september! Hup, hup.

Wat vinden jullie van Lady Gaga?

Love, José. ♥

9 gedachtes over “New in | Lady Gaga Fame

Geef een reactie

