Messy ponytail

Image

Hey lovies! In de Fashionista stond een erg leuke advertorial van Andrélon: een how to over hoe je een rommelige paardenstaart kunt maken met 2 vlechtjes. Ik besloot hem te doen. Et vòila! Dit is het resultaat. 😀

ImageImage

Op de tweede foto ben ik vergeten mascara op te doen, shame on me! Anyway, ik heb mijn nieuwe Essence coral calling lipstick op!

Image

Zo ziet het er van de achterkant uit. Zoals je ziet is het lekker rommelig en heb ik nog een extra plukje om het elastiekje gewikkeld zodat die niet zichbaar is. Dat plukje heb ik onderaan vast gezet met een speldje.

En net op het moment dat ik klaar was, kwam ik deze tutorial van Fashionista ook op youtube tegen!

Wat vinden jullie van de messy ponytail?

Love, José. ♥

12 gedachtes over “Messy ponytail

Geef een reactie

